Bestelling & levering
Verzenden
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op maandag verzonden. Door het grote aantal bestelling kan het voorkomen dat uw pakketje wat later is. Wij hanteren een beleid dat je pakketje in ieder geval binnen 7 werkdagen in huis is. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op om een passende oplossing te vinden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Internationaal: Bestelling vanuit het buitenland? Tijdens het selecteren van de bezorgwijze ziet u wat de schatting is van het aantal dagen dat het duurt tot u uw pakketje zult ontvangen. Dit kan verschillen van 3 tot 15 werkdagen en ligt aan het land van waaruit u besteld.
Verzendkosten
De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
- €3 voor bestellingen binnen Nederland die door de brievenbus passen zonder track en trace
- €5 voor bestellingen binnen Nederland die door de brievenbus passen met track en trace
- €7,50 voor bestellingen buiten Nederland.
Bestellingen buiten Nederland
Bestellingen buiten Nederland versturen wij NIET met een track en trace code. Uw pakketje zal via de reguliere post bezorgd worden.
Levering
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL. Zodra de bezorgdienst het pakketje heeft ontvangen ontvangt u een email met de track en trace code, op deze manier kunt u altijd op de voet volgen wanneer het pakketje verwacht wordt. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Zodra het pakketje ons depot verlaat is het in de handen van het lokale postbedrijf. Wij hebben vanaf dat moment dus geen invloed op hoe snel je pakketje binnen is. Wij vragen u om eerst contact op te nemen met PostNL voor u ons een mail stuurt.
LET OP! Bestelt u via brievenbuspost en dus zonder track en trace? Dan is dit volledig op uw eigen risico. Wij kunnen niet nagaan of het pakketje wel of niet is aangekomen en dus géén geld terug geven/nieuwe producten sturen wanneer u aangeeft dat het pakketje niet is aangekomen.
Retour
Helaas kunnen wij producten waarvan de verzend verpakking geopend is niet retour nemen. Dit om de veiligheid van onze producten te kunnen waarborgen. Bent u niet tevreden of heeft u een onjuiste bestelling gedaan? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing.